Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2008 21:42 - Ще се видим ли във Фейсбук?
Автор: imaloednovreme Категория: Технологии   
Прочетен: 488 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.01.2009 20:53


                        Ще се видим ли във Фейсбук?

 

 

            Когато преди година и половина една моя приятелка ми зададе този въпрос, отговорът ми бе категоричен – „Не. Не желая да въвеждам информация за себе си в мрежата. Страхувам се от това, че тя може да стане общодостъпна.”

            Сега, около година и половина по- късно, нещата стоят по съвсем различен начин. Това се дължи на факта, че във фейсбук аз определям информацията, която давам за себе си, дали да ще е общодостъпна или само за определен кръг от хора. Също така голямо влияние оказа и това, че почти всичките ми приятели вече имаха регистрации в този уебсайт за безплатна „социална мрежа”.

            Фейсбук предлага една многообразна комуникация между отделните потребители – изпращане на лични съобщения, споделяне на снимки и текст, покани за усатие в различни грули и мероприятия, хипервръзки, видеоклипчета и т.н.            

            Като цяло идеята на уебсайта е да събере колкото се може повече хора с общи интереси на едно място. Във фейсбук аз открих много хора, с които мислех, че съм изгубил всякакъв контакт. Започнах да споделям снимки с моите приятели и да се включвам в различни групи. Сайтът започна да ми харесва. Намирам много от възможностите, които той ни предлага, за полезни и развлекателни. Вече не се налага да чакам с часове докато мои приятели ми изпращат по скайп снимки и албуми. Начинът на ъплоуд във фейсбук е лесен и отнема доста по-малко време отколкото прехвърлянето на дани по скайп.

              Но освен положителни страни фейсбук има и свои отрицателни такива, както много друти сайтове от подобен род, които „витаят” в интернет пространството. Според мен най- големият минус на мрежата е, че личната информация всъщност става общодостъпнал. Това би могло да доведе до злоупотреба с личните данни, което ,от своя страна, може да предизвика неприятности от най- различен вид. Аз, въпреки всички възможности на фейсбук, не се чувствам сигурен за неприкосновеността на личните ми данни и вси още съм резервиран към подобен род социални мрежи.

            Предполагам, че скоро време неприкосновеността на личната информация вече няма да представлява проблем за хора като мен, защото технологиите се развиват всеки ден със идеята да са полезни на всеки един от нас.



Тагове:   фейсбук,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930